سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

لنزفون
سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

  • لنزفون
  • /
  • رویه‌های استرداد و بازگرداندن کالا

رویه‌های استرداد و بازگرداندن کالا

رویه‌های استرداد و بازگرداندنی کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های لنزفون بوده است و لنزفون در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت لنزفون ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 24 ساعت مهلت بازگشت کالا می‌شوند.

اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف لنزفون همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 24 ساعت ضمانت تعویض نیستند.

لطفاً توجه داشته باشید:
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

شرایط استرداد و بازگرداندن کالا

استفاده از 24 ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به لنزفون اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 24 ساعت مهلت استرداد، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنزفون بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.

_ در صورت هرگونه عملیت فعالسازی و یا ریجستری گوشی های تلفن همراه موبایل و یا هرگونه ثبت و یا انتقال مالکیت قابلیت و حق استرداد کالای خریداری شده توسط خریدار از بین میرود و هرگونه ایراد موجود در گوشی های تلفن همراه موبایل بر عهده شرکت گارانتی کننده و مشتری میباشد.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش لنزفون از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه و جعبه کالا، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد و وکیوم (کیسه پلاستیکی) و لیبل ها و هرگونه پلمپ جعبه و خود محصول محصول باز نشده باشد و به صورت اولیه و بدون استفاده باشد لذا خریدار باید به محتویات و مشخصات مندرج در روی جعبه کالا قبل از باز نمودن و استفاده دقت نماید.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
_ در صورت هرگونه عملیت فعالسازی و یا ریجستری گوشی های تلفن همراه موبایل و یا هرگونه ثبت و یا انتقال مالکیت قابلیت و حق استرداد کالای خریداری شده توسط خریدار از بین میرود و هرگونه ایراد موجود در گوشی های تلفن همراه موبایل بر عهده شرکت گارانتی کننده و مشتری میباشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات به صورت کاملا سالم نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنزفون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر کالا خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
_ مشتری یا خریدار موظف است که مرسوله پستی را هنگام تحویل از مامور پستی و در حضور مامور شرکت ملی پست باز نماید و از صحت محتویات و پلمپ بودن کالا ها و مرسوله پستی و همچنین از عدم آسیب دیدگی کالا ها در هنگام حمل و نقل توسط شرکت پست اطمینان حاصل نماید و همچنین در صورت پلمپ نبودن بسته بندی مرسوله پستی و یا عدم وجود کالا در درون مرسوله پستی و یا مغایرت کالا و یا آسیب دیدگی به کالا در هنگام حمل و نقل توسط شرکت پست خریدار از تحویل مرسوله پستی خودداری نماید و صورتجلسه با تاییید و امضای مامور پست تهیه نماید و در غیر این صورت هرگونه عواقب مالی و معنوی و یا هزینه بر عهده خریدار میباشد.
– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لنزفون  از طریق تلفن و ایمیل یا مراجعه حضوری و ارسال ایمیل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنزفون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– هرگونه دخل وتصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
_ گوشی موبایل تلفن همراه در صورت باز شدن نایلون وکیوم و شیرینک، کیسه، لیبل های پلمپ و هرگونه عملی که جعبه گوشی ویا خود گوشی دیگر آکبند نباشد قابل بازگرداندن و مرجوعی نمیباشد لطفا قبل انجام از هرگونه باز شدن نایلون وکیوم و شیرینک، کیسه، لیبل های پلمپ و هرگونه عملی که جعبه گوشی ویا خود گوشی دیگر آکبند نباشد به رنگ، مشخصات گوشی که روی جعبه نوشته شده است دقت نمایید و در صورت هرگونه اشتباه در ارسال به پشتیبانی لنزفون اطلاع دهید تا مرجوع گردد و در صورت باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
_ هرگونه مخدوش نمودن و یا خراشیدگی در قسمت کد ریجستری و یا برگه گارانتی گوشی های تلفن همراه و همچنین فعال سازی گوشی های تلفن همراه در سامانه ی همتا حتی اگر گوشی موبایل مورد نظر استفاده شده نباشد باعث عدم قبول مرجوعی ویا انصراف از خرید موشد و قابل بازگرداندن ویا مرجوعی نمیباشد.

– اگر کالایی مشمول مفاد شرایط بازگرداندن کالا می‌باشد، پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش لنزفون هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به لنزفون ارسال نفرمایید. قبل از تماس با بخش پشتیبانی لنزفون حتما کد سفارش و اطلاعات خرید خود را یادداشت نمایید.

– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالای تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل وتصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند 2: از آنجا که لنزفون یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

توجه بند 3 : مرجوعی کالا درصورت نوسانات بازار امکان پذیر نمیباشد.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر در سایت نسبت به لغو سفارش اقدام گردد.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لنزفون اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و بیمه شدن تمامی مرسولات به اندازه ارزش کالا های خریداری شده و تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و لنزفون تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور و در راستای تسهیل امور پیگیری می ‏کند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنزفون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش لنزفون ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به لنزفون بازگردانده شود.

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد لنزفون واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت لنزفون در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش لنزفون جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.
_ برای ارسال یا مرجوعی کالا، کالا یا کالا ها باید به اندازه ارزش کالا (قیمت خریداری شده توسط مشتری) در شرکت های حمل و نقل توسط مشتری در هنگام ارسال کاملا بیمه شوند و در غیر این صورت هرگونه مفقودی دز زمان ارسال کالا یا مرجوعی توسط خریدار بر عهده خریدار میباشد.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

– برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و لنزفون تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های فروشگاه، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش لنزفون برسد، هزینه‌های ارسال به عهده لنزفون است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان لنزفون ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش لنزفون ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان لنزفون تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ لنزفون بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر،لنزفون تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و لنزفون در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط لنزفون بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت لنزفون هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش لنزفون است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– یا lenzphone2021@gmail.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است
باری دریافت اطلاعات کامل لطفا قسمت قوانین و مقررات سایت لنزفون را مطالعه نمایید.

درباره فروشگاه اینترنتی لنزفون

فروشگاه لنزفون با ارائه بروز ترین محصولات و با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که لنزفون از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد. با تلاش و استناد به مشتری مداری، لنزفون امکان ارسال کالا را در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است

استفاده از مطالب لنزفون برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام لنزفون و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت lenzphone.ir تعلق دارد. Copyright © 2020 – 2021

طراحی سایت توسط سئوکاج

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.