سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

لنزفون
سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

  • لنزفون
  • /
  • شرایط و قوانین (قوانین و مقررات)

شرایط و قوانین (قوانین و مقررات)

نکته مهم :

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات لنزفون

کاربرگرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی لنزفون به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت لنزفون هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری لنزفون و سایر خدمات ارائه شده توسط لنزفون به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات لنزفون است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین لنزفون از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های لنزفون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های لنزفون تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از لنزفون اقدام کند.

همچنین از آنجا که لنزفون یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی :

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات لنزفون استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به لنزفون ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که لنزفون به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد لنزفون برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه لنزفون را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی :

لنزفون به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

لنزفون متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت لنزفون ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات لنزفون ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط لنزفون جزئی از اموال لنزفون محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار لنزفون است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای لنزفون محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط لنزفون و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار لنزفون است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت لنزفون و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای لنزفون محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات لنزفون ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. لنزفون محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش :

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی لنزفون است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. لنزفون به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

_ امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، 1-2 روز کاری بعد به اداره پست وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت لنزفون به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.
لنزفون همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی درلنزفون به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای لنزفون محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– لنزفون مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای لنزفون محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت لنزفون حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای لنزفون محفوظ است.لنزفون در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت لنزفون می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد،لنزفون جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

-تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد

– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی لنزفون ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که لنزفون هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

_ هزیه ارسال یک کالا یا سفارش شامل مجموع هزینه های تامین ، بسته بندی و ارسال کالا از طریق اداره پست، تیپاکس و یا سایر روش های ارسال میباشد لذا مقدار این مبلغ بیشتر از مبلغ اداره ی پست یا سایر شرکت های حمل و نقل میباشد.

_ گیرنده یا خریدار (شخصی که کالا را از سایت خریداری کرده) باید هنگام تحویل کالا از اداره پست و یا مامورین پست و یا هر کدامین یکی از شرکت های حمل و نقل و ارسال مانند تیپاکس و سایر و کارکنان انها باید خریدار در حضور مامور تحویل مرسوله را کنترل کرده و از صحت محتویات داخل مرسوله و سلامت فیزیکی ان (یعنی عدم خسارت به کالا در هنگام حمل و نقل) توجه و کنترل کند و دریافت کالا توسط خریدار از شرکت های حمل و نقل ویا مامورین انها به معنی تحویل مرسوله با صحت و سلامت میباشد، لذا بعد از تحویل کالا و مرسوله توسط گیرنده هرگونه مسئولیتی بر عهده سایت اینترنتی لنزفون نمی باشد. در صورت هرگونه مغایرت در محتویات داخل مرسوله و یا آسیب فیزیکی در حین حمل و نقل گیرنده (خریدار) میبایست در حضور مامور تحویل مرسوله هرگونه مشکل ویا ایراد را به طور کامل صورت جلسه پستی نماید و از طریق شرکت حمل و نقل پیگیری نماید و همچنین در طول 24 ساعت با یکی از روش های ارتباطی موجود در سایت به اطلاع سایت لنزفون برساند. 

خسارت در هنگام حمل و نقل

لنزفون همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه ویا ایمیل) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

خریدار با توجه به قمیت فروش کالا می تواند دو نوع بیمه پستی را هنگام خرید انتخاب نماید که در یکی از موارد حد اکثر سقف بیمه مرسوله تا 800 هزار تومان و در حالت بعدی بیمه مرسوله توسط اداره پست تمام قیمت کالا که در وب سایت لنز فون هنگام خرید درج گردیده است را شامل می شود. سقف بیمه مرسوله با توجه به انتخواب نوع و سقف بیمه اداره پست توسط خریدار می باشد و هرگونه هزینه و مبلغ مازاد را بیمه پستی شامل نمیشود. بنابراین خریداران هنگام خرید باید به نوع و مقدار بیمه دقت نمایند. در صورت بروز هرگونه مشکل، آسیب دیدگی در هنگام حمل ونقل توسط اداره پست ویا مفقودی مرسوله خریدار تا سقف مبلغ بیمه وبسته به مبلغ فاکتور را میتواند از اداره پست درخواست نماید و هرگونه مبلغ مازاد را شامل نمیشود.
_ مشتری یا خریدار موظف است که مرسوله پستی را هنگام تحویل از مامور پستی و در حضور مامور شرکت ملی پست باز نماید و از صحت محتویات و پلمپ بودن کالا ها و مرسوله پستی و همچنین از عدم آسیب دیدگی کالا ها در هنگام حمل و نقل توسط شرکت پست اطمینان حاصل نماید و همچنین در صورت پلمپ نبودن بسته بندی مرسوله پستی و یا عدم وجود کالا در درون مرسوله پستی و یا مغایرت کالا و یا آسیب دیدگی به کالا در هنگام حمل و نقل توسط شرکت پست خریدار از تحویل مرسوله پستی خودداری نماید و صورتجلسه با تاییید و امضای مامور پست تهیه نماید و در غیر این صورت هرگونه عواقب مالی و معنوی و یا هزینه بر عهده خریدار میباشد.
– بعد از تحویل کالای خریداری شده توسط لنزفون به اداره پست و یا هر یک از شعب آن در سطح کشور ویا هر کدام یک از شرکت های حمل و نقل با توجه به سقف بیمه مرسوله که توسط خریدار انتخاب گردیده است در صورت بروز هرگونه آسیب فیزیکی، مشکل، ایراد و یا مفقودی مرسوله و کالا در هنگام حمل و نقل و ارسال آن به خریدار در تمامی مراحل بعد از دریافت و صدور کد رهگیری پستی بر عهده اداره پست می باشد و لنز فون هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالای خریداری شده و مرسوله ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکل خریدار میبایست مراتب را حد اکثر طی 24 ساعت به صورت رسمی و همراه با صورت جلسه اداره پست به لنزفون اطلاع داده و خریدار باید پیگیری های لازم و هماهنگی های مورد نیاز با اداره پست ویا سایر ارگان ها جهت جبران خسارت و یا هرگونه اشکال پیش امده را پیگیری و انجام دهد.

  • آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش توسط خریدار به ایمیل درج شده در وبسایت لنزفون و همچنین با تلفن اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش لنزفون ارسال شود.

برای اطلاعات بیشتر و تکمیلی به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

رویه‌های استرداد و بازگردانی کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های لنزفون بوده است و لنزفون در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت لنزفون ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 24 ساعت مهلت بازگشت کالا می‌شوند.

اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف لنزفون همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 24 ساعت ضمانت تعویض نیستند.

لطفاً توجه داشته باشید:
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

شرایط استرداد و بازگرداندن کالا

استفاده از 24 ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به لنزفون اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 24 ساعت مهلت استرداد، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنزفون بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.

_ در صورت هرگونه عملیت فعالسازی و یا ریجستری گوشی های تلفن همراه موبایل و یا هرگونه ثبت و یا انتقال مالکیت قابلیت و حق استرداد کالای خریداری شده توسط خریدار از بین میرود و هرگونه ایراد موجود در گوشی های تلفن همراه موبایل بر عهده شرکت گارانتی کننده و مشتری میباشد.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش لنزفون از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه و جعبه کالا، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد و وکیوم (کیسه پلاستیکی) و لیبل ها و هرگونه پلمپ جعبه و خود محصول محصول باز نشده باشد و به صورت اولیه و بدون استفاده باشد لذا خریدار باید به محتویات و مشخصات مندرج در روی جعبه کالا قبل از باز نمودن و استفاده دقت نماید.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
_ در صورت هرگونه عملیت فعالسازی و یا ریجستری گوشی های تلفن همراه موبایل و یا هرگونه ثبت و یا انتقال مالکیت قابلیت و حق استرداد کالای خریداری شده توسط خریدار از بین میرود و هرگونه ایراد موجود در گوشی های تلفن همراه موبایل بر عهده شرکت گارانتی کننده و مشتری میباشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات به صورت کاملا سالم نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنزفون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اگر کالا خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
_ مشتری یا خریدار موظف است که مرسوله پستی را هنگام تحویل از مامور پستی و در حضور مامور شرکت ملی پست باز نماید و از صحت محتویات و پلمپ بودن کالا ها و مرسوله پستی و همچنین از عدم آسیب دیدگی کالا ها در هنگام حمل و نقل توسط شرکت پست اطمینان حاصل نماید و همچنین در صورت پلمپ نبودن بسته بندی مرسوله پستی و یا عدم وجود کالا در درون مرسوله پستی و یا مغایرت کالا و یا آسیب دیدگی به کالا در هنگام حمل و نقل توسط شرکت پست خریدار از تحویل مرسوله پستی خودداری نماید و صورتجلسه با تاییید و امضای مامور پست تهیه نماید و در غیر این صورت هرگونه عواقب مالی و معنوی و یا هزینه بر عهده خریدار میباشد.
– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لنزفون  از طریق تلفن و ایمیل یا مراجعه حضوری و ارسال ایمیل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنزفون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– هرگونه دخل وتصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
_ گوشی موبایل تلفن همراه در صورت باز شدن نایلون وکیوم و شیرینک، کیسه، لیبل های پلمپ و هرگونه عملی که جعبه گوشی ویا خود گوشی دیگر آکبند نباشد قابل بازگرداندن و مرجوعی نمیباشد لطفا قبل انجام از هرگونه باز شدن نایلون وکیوم و شیرینک، کیسه، لیبل های پلمپ و هرگونه عملی که جعبه گوشی ویا خود گوشی دیگر آکبند نباشد به رنگ، مشخصات گوشی که روی جعبه نوشته شده است دقت نمایید و در صورت هرگونه اشتباه در ارسال به پشتیبانی لنزفون اطلاع دهید تا مرجوع گردد و در صورت باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
_ هرگونه مخدوش نمودن و یا خراشیدگی در قسمت کد ریجستری و یا برگه گارانتی گوشی های تلفن همراه و همچنین فعال سازی گوشی های تلفن همراه در سامانه ی همتا حتی اگر گوشی موبایل مورد نظر استفاده شده نباشد باعث عدم قبول مرجوعی ویا انصراف از خرید موشد و قابل بازگرداندن ویا مرجوعی نمیباشد.

– اگر کالایی مشمول مفاد شرایط بازگرداندن کالا می‌باشد، پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش لنزفون هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به لنزفون ارسال نفرمایید. قبل از تماس با بخش پشتیبانی لنزفون حتما کد سفارش و اطلاعات خرید خود را یادداشت نمایید.

– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالای تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل وتصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند 2: از آنجا که لنزفون یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

توجه بند 3 : مرجوعی کالا درصورت نوسانات بازار امکان پذیر نمیباشد.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر در سایت نسبت به لغو سفارش اقدام گردد.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و هزینه ارسال و بیمه پستی به مقدار قیمت کالا جهت مرجوع کردن به عهده مشتری خواهد بود.

توجه بند 4 : هزینه ارسال و بسته بندی کالا که هنگام خرید کلا توسط مشتری پرداخت گردیده است به هنگام انصراف مرجوع کردن کالا توسط مشتری به مشتری پرداخت نخواد گردید و فقط قیمت کالا به مشتری باز خواهد گردید.

توجه بند 5 : هرگونه ایراد فیزیکی، شکستگی و یا سایر ایراد ها که در هنگام مرجوعی کالا و یا در هنگام ارسال توسط پست توسط خریدار بر عهده خریدار میباشد و فروشگاه لنزفون هیچگونه مسئولیتی ندارد و  هرگونه آسیب به کالا و یا خرابی برعهده خریدار میباشد و این امر امکان مرجوعی را از بین خواهد برد.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لنزفون اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و لنزفون تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری می ‏کند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنزفون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش لنزفون ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به لنزفون بازگردانده شود.

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد لنزفون واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت لنزفون در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش لنزفون جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

– برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و وبسایت لنز فون تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.
__ گیرنده یا خریدار (شخصی که کالا را از سایت خریداری کرده) باید هنگام تحویل کالا از اداره پست و یا مامورین پست و یا هر کدامین یکی از شرکت های حمل و نقل و ارسال مانند تیپاکس و سایر و کارکنان انها باید خریدار در حضور مامور تحویل مرسوله را کنترل کرده و از صحت محتویات داخل مرسوله و سلامت فیزیکی ان (یعنی عدم خسارت به کالا در هنگام حمل و نقل) توجه و کنترل کند و دریافت کالا توسط خریدار از شرکت های حمل و نقل ویا مامورین انها به معنی تحویل مرسوله با صحت و سلامت میباشد، لذا بعد از تحویل کالا و مرسوله توسط گیرنده هرگونه مسئولیتی بر عهده سایت اینترنتی لنزفون نمی باشد. در صورت هرگونه مغایرت در محتویات داخل مرسوله و یا آسیب فیزیکی در حین حمل و نقل گیرنده (خریدار) میبایست در حضور مامور تحویل مرسوله هرگونه مشکل ویا ایراد را به طور کامل صورت جلسه پستی نماید و از طریق شرکت حمل و نقل پیگیری نماید و همچنین در طول 24 ساعت با یکی از روش های ارتباطی موجود در سایت به اطلاع سایت لنزفون برساند. 

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

_ هزیه ارسال یک کالا یا سفارش شامل مجموع هزینه های تامین ، بسته بندی و ارسال کالا از طریق اداره پست، تیپاکس و یا سایر روش های ارسال میباشد لذا مقدار این مبلغ بیشتر از مبلغ اداره ی پست یا سایر شرکت های حمل و نقل میباشد.
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش لنزفون برسد، هزینه‌های ارسال به عهده لنزفون است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان لنزفون ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش لنزفون ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان لنزفون تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند و تفاوت قیمتی توسط فروشگاه دریافت خواهد گردید.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ لنزفون بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر،لنزفون تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و لنزفون در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط لنزفون بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 تا 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت لنزفون هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 72 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش لنزفون است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– یا lenzphone2021@gmail.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است

سرویس مهلت تست 24 ساعته لنزفون

درراستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده،لنزفون با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها، تا 24 پس از تحویل، دارای فرصت بازگشت باشند و هر گونه نقص فنی درکالا شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. .

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش لنزفون کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض24 ساعته لنزفون، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط لنزفون دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در لنزفون به اتمام برسد، و لنزفون امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

فقط کالای اصلی :

لنزفون اصالت همۀ کالاهایش را تضمین می نماید یعنی تمامی محصولات موجود در سایت لنزفون اصل هستند.
ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند و اینکه امکان دارد یک مدل معلوم از یک کالا توسط یک کمپانی یا برند در چندین کشور تولید شوند و همگی توسط آن کارخانه یا برند در کشور های متفاوت تولید شده اند و همگی اصل میباشند. به عنوان مثال شرکت سامسونگ تولیدات خود را در کشورهای مختلف مانند چین، ویتنام، هندوستان و … تولید مینماید که همگی مطابق با استاندارد شرکت سامسونگ تولید شده اند و اصل میباشند. کالای غیر صل در صورت فروش در وبسایت لنزفون با کلمات غیر اصل، کپی ویا طرح قسمت نام محصول مشخص میشوند. بدیهی‌ست مقوله گارانتی متفاوت از ضمانت اصالت (تضمین اصالت کالا) می‌باشد و برخی از کالا ها با وجود دارا بودن اصالت کالا و کیفیت، فاقد گارانتی هستند. وجود گارانتی یا عدم وجود گارانتی و شرکت گارانتی کننده (در صورت وجود گارانتی برای محصول) در قسمت توضیحات محصول برای مشتری نمایش داده میشوند و لازم به ذکر است که خریدار قبل از انجام سفارش و خرید محصول به این نکته توجه فرماید.

نحوه محاسبه هزینه پستی هنگام خرید کالا : هزینه ارسال شامل مجوع هزینه پستی، مالیات فروش، هزینه بسته بندی و ارسال به شعب پستی و پردازش میباشد که بسته به شرایط سفارش، نوع و حجم محصول، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در لنزفون ، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات لنزفون با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. لنزفون در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی لنزفون درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.

  1. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  2. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
  3. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
  4. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
  5. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
  6. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  7. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
  8. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
  9. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  10. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
  11. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
  12. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  13. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
  14. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از لنزفون را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
  15. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
  16. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
  17. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:

– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.

– برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.

– از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.

– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.

– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.

برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به alidadsaeidi@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

محتوا

لنزفون نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند.
لازم به ذکر است لنزفون تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط لنزفون دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

وب ‏‌سایتلنزفون هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت لنزفون تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى،مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

سایت لنزفون ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند.
شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

© کلیه محتویات سایت لنزفون شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت لنزفون تعلق دارد.

 

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در لنزفون ز مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها درلنزفون قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، لنزفون در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد،لنزفون موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است،لنزفون تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود. همچنین، به کالاهایی که در این طرح خریداری می‌شوند، کالا بن تعلق نمی‌گیرد. هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏‌شود و امکان تغییر ندارد.

 

نمایندگی

لنزفون در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی لنزفون اطلاع دهید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، لنزفون هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

لنزفون خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

نکته : خریداران و مشتریان گرامی موظف به مطالعه قوانین و مقررات سایت میباشند .

تماس با لنزفون

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با لنزفون، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از ما دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس lenzphone2021@gmail.com ایمیل ارسال کنید .

حریم خصوصی کاربران :
لنزفون ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات سایت لنزفون ، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های لنزفون از طریق آنها صورت می‌گیرد.

 

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله‌ی مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی‌که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، لنزفون جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و لنزفون تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

 

همچنین لنزفون ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا جشنواره‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه لنزفون را از قسمت انتهایی ایمیل دریافتی، لغو کنند.

 

توجه داشته باشید که 09304213972 ویا 09200595159 شماره‌ای است که لنزفون از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه لنزفون را به اطلاع کاربران می‌رساند و همچنین امکان دریافت پیام‌های شما نیز از طریق آن وجود دارد. همچنین ممکن است لنزفون از طریق شماره 09304213972 برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان لنزفون ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام لنزفون است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به lenzphone2021@gmail.com اطلاع دهید.

 

لنزفون ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب‌سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، لنزفون می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

 

حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده‌ی کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. همچنین درصورتی‌که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند. لنزفون هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.

لنزفون همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

لنزفون برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

تلفن تماس :

09304213972

041-35559301

پاسخگویی همه روزه در روزهای کاری و ساعات 12 الی 19

پاسخگویی در 7 روز هفته از ساعت 09.00 صبح تا 22.00 عصر با ارسال پیام از طریق شماره تماس های : 09304213972 ، 09200595159

دفتر مرکزی:

استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، بخش مرکزی، خیابان شریعتی پاساژ کریستال زیرزمین پلاک 35 و 13

 

ایمیل لنزفون :

lenzphone2021@gmail.com

 

مشتری گرامی برای پیگیری یا سوال درباره سفارش بهتر است از روش ارسال مستقیم ایمیل استفاده نمائید، جهت تسریع در پاسخ‌گویی لطفاً شماره سفارش (پیگیری) را در ایمیل خود ذکر کنید.

لطفاً در صورت امکان اطلاعات را به فارسی وارد نمایید.

باتشکر از همراهی شما

درباره فروشگاه اینترنتی لنزفون

فروشگاه لنزفون با ارائه بروز ترین محصولات و با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که لنزفون از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد. با تلاش و استناد به مشتری مداری، لنزفون امکان ارسال کالا را در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است

استفاده از مطالب لنزفون برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام لنزفون و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت lenzphone.ir تعلق دارد. Copyright © 2020 – 2021

طراحی سایت توسط سئوکاج

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.